سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش:

دومین روز رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران‎ - اصفهان

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، انجام موفق و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت را به فرمانده نیروی هوایی ارتش، خلبانان، کارکنان فنی و دیگر دست اندرکاران تبریک گفت.

به گزارش سرزمین من ایران دار هوایی فدائیان حریم ولایت " نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی‌صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو گفت: بی شک گوشه‌هایی از توانمندی، قدرت آفندی و دفاعی نیروی هوایی ارتش در قالب این رزمایش به نمایش درآمد.

وی افزود: نمایش و انعکاس توانمندی‌های تیزپروازان نیروی هوایی ارتش در ششمین رزمایش اقتدار هوایی حریم ولایت موجب ارتقای روحیه ملت بزرگوار ایران اسلامی، اطمینان آن‌ها از امنیت آسمان کشور و یادآور حماسه های ماندگار این نیرو در 8 سال دفاع مقدس شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان فنی اظهار کرد: این رزمایش برای دوستان و دشمنان داخلی و خارجی حاوی پیام‌های زیادی اعم از خودکفایی نیروی هوایی در تامین قطعات، آموزش، ساخت تسلیحات و از همه مهم‌تر آمادگی این نیرو برای مقابله با هر تهاجم و پاسخ دندان شکن به آن بود.

وی این موفقیت رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، فرماندهان نیروهای مسلح و فرمانده ولایت مدار نیروی هوایی ارتش تبریک گفت و برای آحاد نیروهای مسلح در انجام ماموریت‌های محوله آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

جلیلی صفت در پایان ضمن تقدیر از پشتیبانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، از معاونت فرهنگی و روابط عمومی آن سازمان، معاونت و کارکنان تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی در انجام اقدامات فرهنگی- تبلیغی ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم و لایت نهاجا، و رسانه های جمعی برای پوشش رسانه ای مطلوب این رزمایش تشکر و  قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.