سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

عملیات فانتوم های ایرانی...

ویدیویی حیرت انگیز از عملیات فانتوم های ایرانی در خط مقدم نبرد و همچنین بعد آن که صحنه های از بمباران بغداد توسط همین فانتوم ها دیده می شود.
اینم فیلم ها توسط خبرنگار BBC در آن زمان ضبط شده است و طبق روایت موجود فانتومی که در ابتدای ویدیو خط مقدم عراقی هارا در هم میکوبد ، خلبانش تیمسار برات پور است که لیدر حمله به H3 نیز بوده است.
در ابتدای فیلم فانتوم با پس سوز روشن و سرعت زیاد بمب های بدون ریتاردر را بر سر عراقی ها می اندازد تا با سرعتی که دارد هم موجب ایجاد وحشت شده و هم شوک انفجار بمب ها خود جنگنده را نگیرد.
بمباران در ارتفاع پایین هم برای افزایش دقت و بعد روانی حملات است ، جایی که ریسک آسیب دیدن از توپخانه پدافندی به شدت افزایش می یابد.


مصرف این گیاه درمان بسیاری از بیماری هاست...

به گزارش  سرزمین من ایران به نقل از اورگانیک فکتس نعنا علاوه بر عم فوق العاده، گیاهی درارای خواص بی نظیری برای سلامتی بدن است که از آن جمله می‌توان به بهبود هضم غذا، کمک به کاهش وزن، تسکین حالت تهوع، افسردگی، خستگی و بی حالی، و سردرد اشاره کرد همچنین از نعنا به عنوان یک گیاه دارویی در درمان آسم، از دست دادن حافظه و مشکلات پوستی استفاده می‌شود.

دانشمندان خاطر نشان می‌کنند که نعنا یکی از گیاهانی است که برای تمدد اعصاب و رفع گرفتگی بینی بسیار مفید است. مصرف نعنا می‌تواند علائم بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا فصلی را تسکین دهد.  

نعنا همچنین دارای خواص اشتهاآور و تسهیل کننده روند گوارش است. عطر این گیاه به ترشح بیشتر بزاق کمک می‌کند. بزاق خود حاوی آنزیم‌های هضم کننده غذا است، در نتیجه مصرف نعنا در بهبود کارکرد دستگاه گوارش تاثیر گذار است. تحقیقات در سال ۲۰۱۳ نشان داد نعنا می‌تواند باعث تسکین علائم بیماری سندرم روده تحریک پذیر شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده مصرف نعنا می‌تواند به تلاش افراد برای کاهش وزن کمک کند. مصرف این گیاه باعث تحریک ترشح آنزیم‌های گوارشی و جذب مناسب غذا می‌شود.

همچنین این آنزیم‌ها می‌توانند مولکول‌های چربی را شکسته و به انرژی تبدیل کنند. افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند می‌توانند نوشیدنی‌های حاوی نعنا بدون شکر استفاده کنند.

از دیگر خواص مصرف نعنا می‌توان به تقویت حافظه، سلامت دهان و دندان، تسکین حالت تهوع، سردرد و استرس اشاره کرد.  

رفع خشکی پوست دست با چند ترفند ساده...

انواع ماسک مناسب برای دست

یک قاشق غذاخوری شیر بادام یا نارگیل یا آب، ½ قاشق چایخوری جوش شیرین و ¼ قاشق چای خوری شکر قهوه‌ای یا سفید خام یا نمک دریایی دانه درشت را با ۱-۲ قطره روغن زیتون مخلوط کنید. سپس دست را  ۲-۳ دقیقه با این محلول ماساژ دهید و در نهایت با آب گرم بشویید.

همچنین در یک کاسه جداگانه، شکر یا نمک و روغن زیتون را اضافه کنید، هم بزنید و آن را با ماساژ روی دست‌ها بمالید و بعد از ۲-۳ دقیقه دست‌ها را با آب گرم بشویید.

محلول روغن نارگیل

روغن نارگیل سبک و معطر و مملو از چربی‌های اشباع شده است که به پوست در حفظ رطوبت کمک می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود نمک دریایی که منافذ را تمیز می‌کند و روغن نارگیل را به مقدار مساوی تهیه کرده و روی دستتان بگذارید و چند دقیقه بگذارید، سپس دست‌ها را با آب بشویید.

ماسک دست

محلول ماست

ماست به مرطوب شدن پوست کمک می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود آن را روی دست بگذارید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند، سپس آن را بمالید و دست‌ها را بشویید؛ این دستور را روزانه به طور منظم تکرار می‌کنید تا نتیجه مثبت را بگیرید.

محلول آووکادو

میوه آووکادو حاوی درصد بالایی از اسید‌های چرب است که می‌تواند به مرطوب سازی پوست کمک کند. نصف آووکادوی رسیده، یک قاشق چای خوری روغن نارگیل، یک قاشق چایخوری روغن جوجوبا و ½ قاشق چایخوری آب لیمو را بایکدیگر مخلوط کنید، سپس این مخلوط را روی دست‌ها بگذارید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه بماند، سپس دست‌ها را با آب بشویید، تا نتیجه مثبت حاصل شود.


رنگها...

ارتباط رنگ و احساس

رنگ‌های غم انگیز و ناراحت کننده به رنگ‌های تیره اشاره دارد. خاکستری و مشکی معروف‌ترین رنگ‌های این دسته را تشکیل می‌دهند. با این حال، رنگ‌های آبی تیره، سبز تیره، بژ تیره، و قهوه‌ای تیره نیز از جمله رنگ‌های غم انگیز محسوب می‌شوند.

فرهنگ، نقش مستقیمی در شاد یا غمگین تلقی شدن یک رنگ دارد برای مثال، در فرهنگ غربی و در بسیاری از کشور‌ها رنگ مشکی به عنوان رنگ عزاداری و خاکسپاری مورد توجه است. با این حال، برخی کشور‌های شرقی مانند هند و پاکستان رنگ سفید را رنگ عزاداری می‌دانند.

رنگ‌های سبز و آبی به عنوان رنگ‌های آرامش بخش شناخته می‌شوند. رنگ‌های براق مانند قرمز براق، زرد براق، و سبز فسفری در رده رنگ‌های پرانرژی دسته بندی می‌شوند.