سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

 درمرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف حیاتی دشمن فرضی با استفاده از بمب بومی و دورایستای یاسین 90 منهدم شد و همچنین شکاری رهگیرهای نهاجا نیز در ارتفاع پست به تمرین رزم هوایی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ارتش،  امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در اولین روز از آغاز فاز عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای بمب افکن سنگین اف4 و اف 5، مجهز به موشک های نقطه‌زن، هوشمند و هدایت شونده و هواپیمای اف7 مجهز به بمب بومی دورایستا یاسین 90 و راکت‌های ساخت داخل و با تکنیک‌های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی توسط خلبانان شجاع و جوان نیروی هوایی ارتش، اهداف حساس و حیاتی دشمن فرضی را در زمین و دریا با موفقیت منهدم کردند.

وی افزود: همچنین جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو 24 نهاجا نیز با اجرای عملیات برد بلند و با استفاده از اصل غافلگیری، اهداف حیاتی و همچنین رادارهای زمینی دشمن را با استفاده موشک‌های بهینه‌سازی شده لیزری و راداری مورد اصابت قرار دادند .

رزمایش نیروی هوایی ارتش...

دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش آغاز شد.

مرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نهاجا، صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مسئولان قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و ستاد کل نیروهای مسلح، با نام مقدس «یامحمد رسول الله (ص)» با شرکت گسترده هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش آغاز شد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، گفت: این رزمایش برای اولین به صورت غیر متمرکز، با حضور تمامی پایگاه های نیروی هوایی ارتش و با محوریت پایگاه شهید بابایی اصفهان، شهید یاسینی بوشهر، شهید عبدالکریمی بندرعباس، وحدتی دزفول و شهید فکوری تبریز و با  هدایت و فرماندهی مستقیم از پست فرماندهی در ستاد نیروی هوایی ارتش انجام می شود.

ساخت زیردریایی‌های جدید از سوی نیروی دریایی ارتش...

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


دستاورد‌های امروزه ما در حوزه زیرسطحی در حال استفاده است و به‌زودی زیر دریایی‌های جدیدی نیز در دست ساخت داریم.


چند فروند ناوشکن نیز در کلاس جماران و سهند در دست ساخت است و طی ماه‌های بعد اخبار آن را ارائه خواهیم کرد

رزمایش اقتدار نیروی هوایی ارتش...

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش:

در مرحله نخست دهمین رزمایش فداییان حریم ولایت، ده‌ها فروند از انواع هواپیما‌های شکاری، شکاری بمب افکن، ترابری سنگین و نیمه سنگین، سوخت رسان، شکاری رهگیر و شناسایی، گشت هوایی و هواپیما‌های بدون سرنشین به مدت یک روز به اجرای مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش خواهند پرداخت.

در دهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت به منظور انعکاس بخشی از قابلیت‌ها و توان رزمی نهاجا همزمان با کسب آمادگی‌های لازم در هدایت و کنترل آتش شکاری، رهگیرها، توان رزم، تمرین اجرای طرح‌های شناسایی، عملیاتی و کسب الگوی مناسب جهت نبرد در شرایط واقعی برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

جزئیات بازگشایی مدارس از شنبه آینده...

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:

برای آبان ماه برنامه بر این است که با توجه به گسترش شرایط بهداشتی و توسعه واکسیناسیون در کشور و حتی واکسیناسیون دانش آموزان، بازگشایی مدارس شهری نیز آغاز شود.

واکسیناسیون دانش آموزان شرط بازگشایی مدارس نبوده است.

امیدواریم در دهه سوم آبان شاهد باشیم مدارس بزرگ ما بخشی از فعالیت هایشان را به صورت حضوری و مدارس کوچک همه فعالیت شان را به صورت حضوری ارائه دهند.

 

انسانهای نالایق

جمعی از اصحاب در محضر رسول خدا بودند، حضرت فرمود: می خواهید کسل ترین، دزدترین، بخیل ترین، ظالم ترین و عاجزترین مردم را به شما نشان دهم؟

اصحاب: بلی یا رسول الله!

فرمود:

کسل ترین مردم کسی است که از صحت و سلامت برخوردار است ولی در اوقات بیکاری با لب و زبانش ذکر خدا نمی گوید.

دزدترین انسان کسی است که از نمازش می کاهد، چنین نمازی همانند لباس کهنه در هم پیچیده به صورتش زده می شود.

بخیل ترین آدم کسی است که گذرش بر مسلمانی می افتد ولی به او سلام نمی کند.

ظالم ترین مردم کسی است که نام من در نزد او برده می شود، ولی بر من صلوات نمی فرستد.

و عاجزترین انسان کسی است که از دعا درمانده باشد.


داستان های بحارالانوار جلد 9

تیم محمد بنا بازهم تاریخ‌سازی کرد؛....

 تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای اولین بار در تاریخ موفق به کسب 4 مدال طلا در مسابقات جهانی شد.

محمدهادی ساروی، علی اکبر یوسفی، میثم دلخانی و محمدرضا گرایی

پژمان پشتام و محمدعلی گرایی

چرا نماز از بهترین راه‌های ترک گناهه؟..

نماز دارویـی برای ترک گناه است اما روشن است که دارو وقتی اثــر میگذارد که طبق دسـتورش مصرف شــود!!

 درحدیث از امام صادق علیه‌السلام

نقل شده : هرکس دوسـت دارد بداند آیا نـمازش قـبول شده یا نه بنگـرد که آیا نـمازش او را از گـــناهان و زشـــتیها بازداشــته یا نه؟!

به هر قـدر که نمـازش او را از

بــدیها باز داشــته به هـمان قدر

نمازش پذیرفــته شده است.

بحار ج ۸۲