سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

قدرت الهی و به میدان آوردن عاشقانه جمعیت بی‌نظیری

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه پرشکوه و به‌یاد ماندنی امروز تهران، حضور معجزه‌گون ملت فهیم در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و یارانش و نیز پاسخ کوبنده سپاه در حمله به پایگاه امریکایی‌ها در عین الاسد را دو یوم‌الله درس‌آموز و تعیین کننده خواندند و افزودند: ملت باطن خود یعنی استقامت در مقابل شیاطین را در این حضور نشان داد و تنها راه ادامه این مسیر عزت آفرین، قوی‌تر شدن ایران در همه زمینه هاست.

  ادامه مطلب ...

تایید خبر توسط سپاه پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبر داد.

  ادامه مطلب ...

«انتقام سخت» آغاز شد

در حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است مورد اصابت قرار گرفت.

  ادامه مطلب ...

وداع با سردار دلها


وادع میلیونی مردم قدر شناس تهران با سردار دل ها سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 
 
  
به گزارش کافه نیوز :امروز پیکر پاک و مطهر حاج قاسم ، پس از زیارت کاظمین، نجف، کربلا و مشهد  به تهران آمد تا مردم تهران  به پاس بزرگی، شجاعت، دیانت و فداکاری  این سردار  او را چون نگینی در میان بگیرند و با پیکر این شهید بزرگوار وداع کنند. امروز دنیا بار دیگر می بینید عزتی که ناشی از خواست خدا  باشد با هزاران مکر و نیرنگ و  گلوله و موشک از بین نمی رود و آنکه با خدا پیمان بست و در خدمت خلق خدا بود عزتش ابدی می شود. امروز میلیون ها تهرانی از دانشگاه تهران تا میدان آزادی و خیابان های اطراف  با چشمانی اشکبار با سردار دلها  وداع می کنند و این امریکا ببیند که مردم ایران قدرشناس کسانی ی هستند که جان بر کف می گیرند و برای امنیت کشور و ناموسشان  از همه چیزشان می گذرند. مورخین جهان امروز را ثبت خواهد کرد که حاج قاسم ها و صیادشیرازی ها هرگز از ذهن ملت ایران بیرون نخواد رفت و همیشه جاودانه خواهند ماند 

پیام فرمانده کل ارتش جهموری اسلامی ایران در رابطه با شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی

به دنبال شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده مجاهد و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست جنایتکاران آمریکایی؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد

 


به گزارش کافه نیوز : در این پیام آمده است:
 بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سالها مجاهدت مخلصانه در میدان های مبارزه با شیاطین، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند. شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجاهدی خستگی ناپذیربود که جز شهادت هیچ پاداشی برازنده او نبود. اینجانب از سوی خود و همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی)، امت شهید پرور، غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفته و به جنایتکاران اعلام می داریم این حمله تروریستی و ددمنشانه آمریکای جنایتکار که نشانه ای بارز از خوی تروریستی دولت آمریکا است بدون پاسخ نخواهد ماند. بدون تردید در پی این اقدام تروریستی جنایتکاران خبیث و به برکت این خون های پاک، جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد./ 

سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به شهادت رسید .


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار مربوط به شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تایید کرد. 

 

ادامه مطلب ...

امتناع شرکت آلمانی از فروش تجهیزات پزشکی به ایران

وزارت بهداشت: 

شرکت آلمانی رسما و به وضوح عدم امکان فروش تجهیزات پزشکی از جمله سوزن بیهوشی اسپانیال و اپیدورال را به موقعیت سیاسی بین ایران و آمریکا و تحریم‌های آمریکا مرتبط کرده است.

تکیه به توان داخلی

امیر سرلشکر موسوی در حاشیه تمرین تاکتیکی یگان‌های متحرک هجومی و واکنش سریع و هوابرد نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایشگاه متنوعی از اتکا به توان داخلی است .