سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

طول عمر با نوشیدن قهوه

تصویر نوشیدنی که هر روز 9 دقیقه به عمر شما می افزاید


یکی از نوشیدنی‌های رایج که در سراسر جهان مصرف می‌شود و امروزه نوشیدن آن به امری معمول تبدیل شده است قهوه است اما تحقیقات نشان می‌دهند که این نوشیدنی فواید قابل توجهی دارد.  ادامه مطلب ...

ستاد کل نیروی مسلح

ستادکل نیروهای مسلح

در بیانیه ستاد کل آمده است: شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی آغاز شده و در آینده‌ای که چندان دور نخواهد بود، براساس وعده الهی طومار رژیم اشغالگر قدس برای همیشه درهم خواهد پیچید.

 
ادامه مطلب ...

با این ۶ گام تعادل قند خون‌تان را حفظ کنید

با این ۶ گام تعادل قند خون‌تان را حفظ کنید


افت یا افزایش قند خون، هر دو شرایط خطرناکی هستند که منجر به کاهش حساسیت به انسولین، نوسانات خلقی، استرس، سردرد، و افسردگی می شوند.

 
ادامه مطلب ...

10 ماده غذایی قلیایی که سلامت را بهبود می‌بخشند


اسفناج یکی از سالم‌ترین سبزیجات برگدار محسوب می شود و یک ماده غذایی قلیایی است. این گیاه سرشار از کلروفیل است، که همانند یک عامل قلیایی سازی عمل می کند و بدن را به محدوده مطلوب 7.4 باز می گرداند.

بدن انسان برای قلیایی بودن طراحی شده است و در این حالت عملکرد درست و مطلوب خود را ارائه می کند. سطح مطلوب pH برای خون و بافت های بدن حدود 7.35 تا 7.45 است. این اندکی بالاتر از سطح pH خنثی است و بین صفر که حالت اسیدی کامل و 14 که قلیایی کامل است، قرار دارد. 

ادامه مطلب ...

هرگز این میوه ها را قبل از خوابیدن نخورید!

سیار مهم است که بدانیم چه میوه ای را در چه زمانی بخوریم که بیشترین اثر مثبت را بر بدن ما داشته باشد یا این که ترکیب چه میوه جاتی اثربخشی یکدیگر را خنثی می کنند.  ادامه مطلب ...

نامه ترامپ به سرای چهار کشور.

نامه های محرمانه ترامپ به سران ۴ کشور عربی درباره ایران/ نیویورک تایمز سخنان رهبری را تائید کرد

یک روزنامه آمریکایی نوشته رئیس‌جمهور این کشور دو نامه خصوصی درباره ایران به سران چهار کشور عربی نوشته است. رهبری در بیانات چند روز پیش به محتوای یکی از این نامه‌ها اشاره فرمودند.

به گزارش سزرمین من ایزان به نقل از کافه نیوز ، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طی روزهای اخیر، دو نامه محرمانه به کشورهای عربی متحد خود در غرب آسیا ارسال و از اینکه واشنگتن تا کنون هزینه‌های زیادی در منطقه صرف کرده، ابراز نارضایتی کرد. 

ادامه مطلب ...

آمادگی جوانان ما دلیل اصلی احساس خطر دشمن است

رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا: آمادگی جوانان ما دلیل اصلی احساس خطر دشمن است  ادامه مطلب ...

تحریمهای جدید علیه منافع جمهوری اسلامی را تحمل نمی‌کنیم

سخنگوی دولت گفت: هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آنها مقابله خواهیم کرد.

هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت د، در واکنش به برخی خبرها که نشان می‌دهند اروپایی‌ها به آمریکا گفته‌اند در صورت خارج نشدن از برجام، تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع خواهند کرد، گفت: ما هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آنها مقابله خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در همه جلسات اروپایی‌ها تاکید کردند که به برجام پایبند هستند و هیچکدام از تحریم هایی را که به موجب معاهده برجام تعلیق و یا لغو شده،  مجددا برنمی‌گردانند که تاکنون هم اینگونه بوده است.

سخنگوی دولت بیان کرد: اگر اروپایی یا آمریکا بهانه هایی روی موضوعات دیگری داشته باشند، قطعا نسبت به آنها عکس العمل نشان می‌دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

شرکت کنندگان سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با­ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان

میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان

هیأت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷ را تعیین کرد.
 
ادامه مطلب ...

بازدید امیر سیاری از دانشگاه علوم پزشکی آجا

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری از دانشگاه افسری علوم پزشکی آجا بازدید کرد

  ادامه مطلب ...

دیدار فرمانده کل ارتش با خانواده شهید محسن قوطاسلو

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش به همراه حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در منزل شهید مدافع حرم «محسن قوطاسلو» با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

محبوب ترین نام ها در تهران

جمعیت

درسال ۹۶ نام‌ پسرانه امیرعلی و نام دخترانه فاطمه بیشترین فراوانی را در استان تهران داشته‌اند.

 

ادامه مطلب ...

شهر خلاق ،گنبدکاووس

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: قرار است که شهرستان گنبدکاووس به عنوان شهر خلاق در یونسکو ثبت شود.
 
ادامه مطلب ...

چاره‌ قطع سرویس گوشی بعد از رجیستری


رجیستری
پس از اجرای طرح رجیستری، در صورتی که پیامکی مبنی بر قطع سرویس دریافت کرده‌ یا ارتباط شما قطع شده‌ باشد، باید به سامانه‌ی همتا مراجعه و با مطرح کردن مشکل خود، موضوع را پیگیری کنید.
 
ادامه مطلب ...