سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

آداب خوابیدن در اسلام

انسان اگر به خوابیدن خود اهمیت دهد،زندگی اش از کیفیت بیشتری برخودار است و اسلام برای استراحت توصیه هایی دارد.

به گزارش سرزمین من ایران به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان :از آنجا که دین اسلام در مورد بخش های مختلف زندگی انسان ها توصیه هایی دارد، در مورد خوابیدن  و استراحت نیز توصیه هایی دارد.

 اقسام خواب:

۱- انبیا که روی کمر می خوابند و چشمانشان خواب نمی رود.
۲- مومن که مقابل قبله برسمت راست می خوابد.
۳. پادشاهان که برسمت چپ می خوابند.
۴. ابلیس و شیاطین و برادرانش که بر روی صورت و شکم می خوابند.

بهترین نوع خوابیدن:

آن است که در رساله ی ذهبیه آمده به این صورت که انسان ابتدا کمی روی شانه ی راست دراز بکشد و بعد روی شانه ی چپ بخوابد و زمانی هم که قصد بیدار شدن دارد مدت روی شانه ی راست دراز بکشد. یعنی ابتدا و انتهایش باید سمت راست باشد.

بدترین نوع خوابیدن:

خواب روی شکم. این خواب شومی است و بسیار مذمت شده است.روایت داریم که اگر دیدید کسی روی شکم خوابیده او را بیدار کنید چون این خواب ابلیس است.

 زمان هایی که خوابیدن کراهت و ضرر دارد:

۱- ما بین الطلوعین (بین اذان صبح و طلوع آفتاب)
۲- خوابیدن بین نماز مغرب و عشاء
۳- خوابیدن بعد از نماز عصر
۴-خوابیدن بین نماز شب و نماز صبح

محل خواب:

۱- تنها خوابیدن به شدت نهی شده است.تا حدی که پیامبر می فرمایند کسی که تنها بخوابد ملعون است.
۲- خوابیدن روی بامی که دیوار نداشته باشد نهی شده است.
۳- خوابیدن با دست و دهان کثیف و نشسته نهی شده است.

 توصیه هایی در روایات در مورد خواب:

۱- زمان خواب پاها به سمت قبله باشد.
۲- دست را زیر گونه بگذارید
۳- خود را عادت دهید که هنگام خواب لب ها را باز کنید تا بخارات از دهان خارج شود.
۴- پنبه گذاشتن در گوش
۵- رفتن به دستشویی قبل از خواب
۶- وضو گرفتن قبل از خواب
۷- مسواک زدن قبل از خواب

منبع:
علل الشرایع،ج ٢ ،ص ٢٨٤
حلیة المتقین باب هشتم فصل چهارم

قهرِ مردم بر سر فتنه گران همیشگی ست

افسران - قهرِ مردم بر سر فتنه گران آوار همیشگی ست...

قهرِ مردم بر سر #فتنه_گران آوار همیشگی ست...

بجای جبران سوزاندن جوان مردم وسط خیابان طلبکار شده و درخواست #آشتی_ملی میکنند

حماسه مردم ایران در 22 بهمن ماه 1357 هیچگاه از ذهن ایران و ایرانی پاک نخواهد شد.

به گزارش سرزمین من ایران  به نقل از   خبرنگاران جوان؛ جشن با شکوه مردم ایران در روز 22 بهمن ماه امسال هم با شرکت پرشور مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی در حال برگزاری است.

مردم با حضور خود در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند در برابر هیچ تهدیدی دست از ارمان های انقلاب برنداشته و استوار در هدفشان برای سربلندی کشورمان و پیروی از ولایت فقیه تلاش خواند کرد.

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه برای جهانیان یادآور شکست اهداف منطقه‌ای خود به ویژه در ایران است. ترامپ که پس از پیروزی در انتخابات ریایت جمهوری آمریکا تهدیدات خود عیله ایران را حتی به روش نظامی تیتر روزنامه ها کرده است با دیدن این حضور حماسی مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب دیگر باید فهمیده باشد ایران هیشه سرافراز مردمی دارد که برای دفاع از شکوه و عظمت اسلام و پیروی از ولایت فقیه همواره تا پای جان ایستاده‌اند.
مردم در تظاهرات امروز پوستری از ترامپ را نیز در دست داشتند.

مشت محکم مردم ایران بر دهان ترامپ

خصومت دیرینه آمریکا نسبت به ایران

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به سخنان سخنگوی کاخ سفید گفت: خصومت آمریکا نسبت به ایران و ایرانیان تغییری نکرده و در این مدت کوتاه و با روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید این کشور، جهان شاهد گوشه‌هایی از این خصومت دیرینه بوده است.

به گزارش دلاوران ایران زمین به نقل از دفاع پرس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سخنان سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: انتشار هر روزه اخبار گوناگون از تصمیمات و رفتارهای رئیس‌جمهور جدید آمریکا و نادرست‌گویی‌های برخی مقامات جدید این کشور و اعتراضات گسترده‌ای که طی روزهای اخیر بسیاری از شهرهای مختلف آمریکا و در دیگر نقاط جهان برگزار می‌شود، به وضوح از تغییر رئیس‌جمهور در آمریکا حکایت دارد.

وی افزود: ممکن است در آمریکا تغییراتی صورت گرفته باشد، ولی آنچه به نظر می‌رسد تغییری نکرده، همان خصومت آمریکا نسبت به ایران و ایرانیان است، که در این مدت کوتاه و با روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید این کشور، جهان شاهد گوشه‌هایی از این خصومت دیرینه بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین ضمن یادآوری ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و پایان سلطه آمریکا بر ایران تاکید کرد: موضوع دیگری که البته تغییر نکرده است عزم، ایمان و اراده دولت و ملت بزرگ ایران در استقلال‌خواهی و ادامه مسیر عزتمندانه، مدبرانه و هوشمندانه برای مقابله با توطئه‌ها، زیاده‌خواهی و دشمنی‌های مقامات کاخ سفید است.

نصب پنجره فولاد جدید در صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی


تصویری از نصب پنجره فولاد جدید در صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی منتشر شد.

عکس/ نصب پنجره فولاد جدید در صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی
 

پرواز کوادکوپترها در آسمان تهران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ضمن اعلام خبر تشکیل کارگروهی برای بررسی خرید و واردات کوادکوپترها، گفت: از مسئولین می‌خواهیم که در رابطه با موضوع پرواز کوادکوپترها در مناطق ممنوعه آسمان تهران فکر کنند تا مشغله برای پدافند هوایی به وجود نیاید.
 
واکنش امیر اسماعیلی به پرواز کوادکوپترها در آسمان تهرانبه گزارش دلاوران ایران زمین به نقل از دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه مراسم تجلیل از حماسه سازان عملیات والفجر هشت در خصوص پرواز ریز پرنده‌ها و کوادکوپترها در مناطق ممنوعه تهران در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با این موضوع اولین مسئله بحث عملیاتی نیست و باید مسئله امنیتی آن مشخص شود تا بدانیم چه کسی این‌ها را با چه اهدافی وارد می‌کند، ممکن است با اهداف تجاری یا زیست محیطی از این سامانه‌ها استفاده شود.
وی ادامه داد: در وهله نخست از مسئولین می‌خواهیم که روی این مسئله فکر کنند تا مشغله برای پدافند هوایی بوجود نیاید.
 
امیر اسماعیلی در خصوص اینکه اینگونه ریزپرنده‌ها را با چه سلاحی می‌توان ساقط کرد، گفت: سلاح‌های مختلفی از جمله استفاده از جنگ الکترونیک وجود دارد، اما ما داریم در رابطه با فضایی مثل تهران بزرگ صحبت می‌کنیم که وقتی شما سوار هواپیما می‌شوید باید موبایل‌ها را هم خاموش کنید چه برسد به اینکه بخواهیم در این خصوص جنگ الکترونیک انجام دهیم بدون آنکه در حجم وسیعی از نشست و برخاست‌های هواپیماهای پهن پیکر مشکلی پیش آید.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله این شلیک‌هایی که انجام شد موفقیت آمیز بود و مشکلی به وجود نیامد. الان هم کارگروهی در سطح کشوری و لشکری ایجاد شده که خرید و واردات این نوع پرنده‌ها را بررسی و مجوزدار می‌کند.

مردم پاسخ آمریکا را در 22 بهمن خواهند داد

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور جدید آمریکا گفتند: آمریکا به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند.

هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کندبه گزارش دلاوران ایران زمین به نقل از دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به تداوم حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس ملت عزیز ایران تأکید کردند: اگر عقلانیت در ذیل امید و توکل به خدا به‌کار گرفته شود، یاری پروردگار را به همراه می آورد اما عقلانیت در سایه اعتماد به شیطان اکبر و قدرتهای مادی، فقط به سراب می رسد.

ایشان افزودند: این آقای تازه‌آمده در امریکا با حرفها و اقدامات خود، حرفهای 38 ساله نظام اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم امریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز 22 بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.

هدف از تهدیدات ترامپ، ترساندن ایران است، اما ما می‌گوییم که نمی‌ترسیم

رسانه‌های خبری خارجی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اظهارات گستاخانه و خصمانه رئیس‌جمهور جدید آمریکا را بازتاب دادند.

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی
به گزارش دلاوران ایران زمین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب دادند.
خبرگزاری رویترز نوشت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه شنبه در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام کرد هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را از پا در بیاورد و فلج کند. 
رویترز در ادامه نوشت: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر معظم ایران، روز سه شنبه ضمن رد هشدارهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به تهران برای توقف آزمایش‌های موشکی ایران،‌ از ملت این کشور خواست با شرکت گسترده در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز جمعه، پاسخ تهدیدات ترامپ را بدهد. 
رهبر معظم ایران در سخنانی اعلام کرد: «هیچ دشمنی نمی تواند ملت ایران را از پا در آورد. ترامپ می گوید شما باید از من بترسید، ولی ملت ایران پاسخ اظهارات وی را در روز 22 بهمن می‌دهد و مواضع خود را در مقابل چنین تهدیداتی نشان خواهد داد.»
شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی ایران، گفت هدف از تهدیدات ترامپ، ترساندن ایران است، اما  ما می‌گوییم که نمی‌ترسیم.
شبکه تلویزیونی الجزیره هم گزارش داد: رهبر معظم ایران گفت تهدیدات ترامپ ما را نمی‌ترساند و واشنگتن به زودی پاسخ ملت ایران را خواهد دید.
پایگاه اینترنتی شبکه پرس تی‌وی نیز نوشت رهبر معظم انقلاب فرمودند: «رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌ خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸۸؟»
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «او (اوباما) بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند.»
لازم به ذکر است صبح سه‌شنبه هم‌زمان با نوزدهم بهمن‌ماه، سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص)، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار کردند.

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تایید کرد

سردار حسین  دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی فناوری فضایی گفت: امروز دو دستاورد در این حوزه از سوی رئیس جمهور رونمایی شد.

وزیر دفاع با اشاره به اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی در رابطه با تست‌های موشکی ایران گفت: فعالیت موشکی ما هیچ مغایرتی با برجام

سردار حسین  دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه نشست هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به روز ملی فناوری فضایی گفت: امروز دو دستاورد در این حوزه از سوی رئیس جمهور رونمایی شد.

وزیر دفاع با اشاره به اظهارنظرهای رسانه‌های خارجی در رابطه با تست‌های موشکی ایران گفت: فعالیت موشکی ما هیچ مغایرتی با برجام و قطعنامه 2231 ندارد و همگی در ادامه برنامه‌های جاری‌مان بوده است.

وی افزود: برنامه‌های خود را در تولید اقلام دفاعی برای دفاع از اهداف و منافع ملی‌مان آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم اجرا می‌کنیم، هیچ اراده‌ای نمی‌تواند برنامه ما را تحت تأثیر قرار دهد.

و قطعنامه 2231 ندارد و همگی در ادامه برنامه‌های جاری‌مان بوده است.

وی افزود: برنامه‌های خود را در تولید اقلام دفاعی برای دفاع از اهداف و منافع ملی‌مان آنگونه که برنامه‌ریزی کرده‌ایم اجرا می‌کنیم، هیچ اراده‌ای نمی‌تواند برنامه ما را تحت تأثیر قرار دهد.

پیام رهبر انقلاب در تجلیل از فداکاری آتش‌نشانان مؤمن و شجاع :

بسم الله الرّحمن الرّحیمhttps://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTH7KtCi11Cr4-WF-JRMxKGaL6KocX45Tb1TZ0kG2tdvhKAaisKw

اکنون پس از شبها و روزهای تلخ نگرانی و کاوش، نوبت آن است که یاد فداکاری با شکوه و مظلومانه‌ی آتش‌نشانان مؤمن و شجاع ملت ایران ثبت و بزرگ داشته شود و مردانی را که حقاً باید قهرمانان کم‌ادّعا و با اخلاص نامیده شوند همگان بشناسند و درس آنان را در خاطر نگه دارند.

این جوانمردان برای نجات جان و مال هم‌میهنان خود، با شهامتی شگفت‌انگیز به درون آتش و آوار رفتند و جان خود را در خطر نهادند و خود را فدا کردند. آنان یک بار دیگر خاطرات فداکاریهای دوران دفاع مقدس را زنده کردند و نشان دادند که ایرانی مؤمن آنجا که پای خطرپذیری برای ادای وظیفه در میان است عزمی راسخ و شجاعتی مثال‌زدنی را تجسّم می‌بخشد و در راه خدا متاع جان را بی‌چند و چون عرضه میکند. خانواده‌های داغدار و همه‌ی ملت ایران به این عزم و شهامت برخاسته از ایمان ببالند و صاحبنظران، این پدیده را در تحلیلها و محاسبات خود درباره‌ی ایران و ایرانی مؤمن به حساب آورند. این حادثه از سوئی غم‌انگیز و از سوئی افتخارآمیز است. اینها شهیدان راه خدمت دشوار و انجام وظیفه‌ی پر خطرند و هرگز فراموش نخواهند شد ان‌شاء الله.

اینجانب در غم آن عزیزان و دیگر جان‌باختگان حادثه‌ی پلاسکو با خانواده‌ها و بازماندگان آنان شریکم و از خداوند متعال برای آنان رحمت الهی و برای اینان صبر و اجر مسألت میکنم.

همچنین از دستگاهها و افرادی که در این ده شبانه‌روز تلخ با همه‌ی توان برای نجات جان آتش‌نشانان و گرفتارشدگان، کوه سنگینی از کار و تلاش و همت و نگرانی را بر دوش کشیدند و با همکاری و صمیمیّت، کاری بزرگ را به پایان رساندند تشکر میکنم و پاداش الهی را برای آنان میطلبم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۰ بهمن ماه ۱۳۹5

جانشین فرمانده کل ارتش:هدف دشمنی که از در صلح و دوستی وارد می شود، ایجاد غفلت است

http://aja.ir/Portal/picture/?1375413/bmb

امیر سرتیپ پوردستان در همایش بررسی تحولات سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: از دشمنی که از در صلح و دوستی وارد شده باید پرهیز کرد، زیرا می‌خواهد غفلت ایجاد نماید.

 
 امیر سرتیپ پوردستان در همایش بررسی تحولات سیاسی منطقه غرب آسیا که با حضور جمعی از فرماندهان، روحانیون و مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، گفت: از دشمنی که از در صلح و دوستی وارد شده باید پرهیز کرد، زیرا می‌خواهد غفلت ایجاد نماید.
به گزارش روابط عمومی ارتش‌جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش در این همایش که به منظور تبیین و تحلیل تحولات سیاسی منطقه غرب آسیا برگزار شد، افزود: امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند باید از دشمن پرهیز کرد بویژه دشمنی که از در صلح و دوستی درمی‌آید اما با انواع فشار سعی می‌کند غفلت ایجاد کرده و به هدف اصلی خود برسد.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمن در هر شرایطی دشمن است افزود: باید نسبت به دشمنان خوش‌گمانی نداشت و با هوشیاری کامل مراقب اعمال و رفتار او بود.  ادامه مطلب ...

خاصیت های ناشناخته چای سبز/ این چای شما را زودتر خوش اندام می کند

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: از مهم ترین خواص چای سبز می توان به خاصیت چربی سوزی و ضد اشتهایی آن اشاره کرد.
حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی : به گزارش سرزمین من ایران به نقل از خبرنگاران جوان:؛ در خصوص طبع چای سبز بیان کرد: چای سبز  حاوی ترکیباتی مانند کاتچین، تانن، فیتوکمیکال، پلی فنول، کافئین، سرشار از ویتامین هایA، E و C و دارای طبع معتدل است.

وی اظهار داشت: از آن جاییکه چای سبز حاوی مواد آنتی اکسیدانی و ویتامین های Cو E است در مبارزه با سلول های سرطانی نقش موثری ایفا می کند.

عظمایی تاکید کرد: باید توجه داشت که چای سیاه به دلیل دارا بودن اسانس ها و مواد افزودنی فاقد این خواص است و مصرف بیش از حد این نوشیدنی احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می دهد.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی عنوان کرد: استفاده از چای سبز از بروز اختلالات قلبی و عروقی، چربی و فشار خون جلوگیری می کند، همچنین به خاطر وجود ماده کاتچین ترشح آنزیم های لیپاز( که مسئولیت هضم چربی را به عهده دارند) و پانکراس( لوزالمعده) را مهار می کند و با شکستن مولکول های چربی سبب تجزیه و تحلیل آن ها می شود.

عظمایی توصیه کرد: افراد برای خاصیت چربی سوزی باید چای سبز را به همراه موادی مانند بومادران، تخم شوید و کرفس و دارچین مصرف کنند، زیرا نوشیدن آن به تنهایی و به مرور زمان سبب سردی طبع شخص می شود.

وی افزود: استفاده از چای سبز در مبتلایان به غلظت مفید است و از آن جاییکه خاصیت ضد انعقادی دارد از ایجاد لخته های خونی جلوگیری می کند.همچنین نوشیدن آن به همراه گل گاو زبان، سنبل الطیب، گل سرخ و بابونه خاصیت آرامبخشی و ضد استرس دارد. 

این محقق و پژوهشگر طب سنتی با بیان اینکه چای سبز حاوی ماده ای به نام "فنولین" است، تصریح کرد: مصرف این نوشیدنی سبب استحکام مینای دندان می شود و به خاطر دارا بودن مواد آنتی اکسیدانی در جوانسازی پوست نیز تاثیر بسزایی دارد.

عظمایی با اشاره به نقش چای سبز در سم زدایی کبد و پاکسازی ریه یادآور شد: افراد باید از مصرف چای سبز کهنه خودداری کنند.همچنین استفاده از این نوشیدنی در پیشگیری از بیماری ام اس و ویروسHIV نیز نقش چشمگیری دارد.طبق بررسی های انجام شده در ژاپن با وجود استعمال بالای سیگار، افراد کمتر دچار بیماری های ریوی می شوند چون مصرف چای سبز در آن ها زیاد است.

با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

افسران - با بال سوخته هم میتوان پر کشید!

به امید روزی که پاساژی به نام شهدای پلاسکو ساخته شود و پوشاکی خدا پسندانه به خاطر این جوانمردان مرد به دست مردم داده شود

زن قوی تر از مرد است.

زن قوی تر از مرد است.

افسران - زن قوی تر از مرد است.
simoorqاین آقایان که می بینید ماشاء الله یال و کوپالی دارند،اینها همه اش ظاهر است،جسم قوی است،امّا از لحاظ پیچیدگیِ ذهنی ودر زمینه های احساسی و عاطفی،زن قوی تر از مرد است،قدرت تحمّلش زیاد است، راهها را بلد است.طبیعت زن این است.اغلبِ زنها،البته ممکن است بعضی از زنها هم اینطور نباشند؛ غرض اینکه خانمها بهتر می‌توانند در این مصافِ دوستانه بر عواملِ سردی، فایق بیایند.با یک مقدار خوش اخلاقی کردن،با ابرازهایی که هست این کار بکنند.مرد را بکشانند به آن جایی که بایدقرار بگیرد،تا ان شاء الله زندگی شیرین تر شود.