سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

جدیدترین دستاوردهای ارتش در سطوح دفاع زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: جدیدترین دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافندهوایی به مناسبت روز ارتش(29 فروردین) رونمایی خواهد شد.
رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آجا به مناسبت روز ارتشبه گزارش دلاوران ایران امیر سرتیپ «احمد رضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در گفت‌و‌گو  دفاع پرس با اشاره به روز ارتش(29 فروردین) اظهار داشت: به همین مناسبت از جدیدترین دستاوردهای ارتش در سطوح دفاع زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی رونمایی خواهد شد. این دستاوردها توسط سازمان جهاد خودکفایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای چهارگانه ارتش و با کمک صنعت دفاعی و دانشگاه‌ها آماده بهره‌برداری شده است.
   
وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک نیروی دریای ارتش با کشورهای عمان، پاکستان و قزاقستان، گفت: همواره بین کشورهای دوست و همسایه رزمایش‌هایی برگزار می‌شود؛ در همین راستا رزمایش امداد و نجات بین کشورهای ایران و عمان در حال برگزاری است.
 
امیر پوردستان در ادامه خاطرنشان کرد: اهداف این رزمایش انتقال پیام صلح و دوستی، انتقال تجربیات بین کشورهای ایران و کشورهای برگزار کننده و تقویت همکاری‌های بین کشورها است تا در صورتی که در سطوح بین المللی مشکلی پیش آمد در کنار هم بتوانیم خدمت رسانی و امدادرسانی داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.