سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

به جای قهوه سیب بخورید/ استفاده از یک ماده طبیعی به جای پلاسمای خون/ با تخم شربتی لاغر شوید


به گزارش سرزمین من ایران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کلینیک باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد هر روز ساعت ۱۴ تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.
 
** آیا می‌دانستید میوه‌های له و گندیده چندین برابر میوه‌های سالم و نارس خاصیت فیبری دارند و حجم مایعات آن‌ها نیز بیشتر است؟

** آیا می‌دانستید مطالعات جدید نشان داده است که ورزش سنگ نوردی نقش قابل ملاحظه‌ای در کاهش افسردگی دارد؟


آیا می دانستید ///زارع 

** آیا می‌دانستید هر سال بیش از هفت میلیون نفر در جهان بر اثر استعمال دخانیات جان خود را از دست می‌دهند؟

 ** آیا می‌دانستید آنتی اکسیدان موجود در چای باعث کاهش کلسترول و فشار خون می‌شود؟

** آیا می‌دانستید نوشیدن یک فنجان قهوه در روز ریسک ابتلا به شایع‌ترین نوع سرطان کبد را کاهش می‌دهد؟

آیا می دانستید ///زارع
 
**آیا می‌دانستید عدم دریافت ویتامین B۱۲ به میزان کافی ممکن است باعث سفید شدن زودرس مو و رشد ناگهانی تارهای سفید می‌شود؟
 *
* آیا می‌دانستید تجمع چربی در مغز استخوان باعث ضعیف شدن و پوکی استخوان‌ها می‌شود؟
 
** آیا می‌دانستید تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم است و استفاده از آن در محلول آب یکی از بهترین مواد برای کم کردن وزن است؟

آیا می دانستید ///زارع 

** آیا می‌دانستید که خوردن یک سیب اول صبح، بیشتر از قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود؟
 
** آیا می‌دانستید مایع موجود در نارگیل نارس را می‌توان بجای پلاسمای خون استفاده کرد؟

 
 آیا می دانستید ///زارع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.