سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

پنج مکان دنیا که جنگ جهانی سوم می‌تواند از آنجا شروع شود!

پایگاه اینترنتی نشریه نشنال اینترست در گزارشی به معرفی پنج مکان دنیا که جنگ جهانی سوم می‌تواند از آنجا شروع شود، پرداخت.

پنج مکان دنیا که جنگ جهانی سوم می‌تواند از آنجا شروع شود!  کره شمالی

کره شمالی بی شک جدی ترین بحران در عرصه سیاست خارجی است که جهان امروزه با آن روبرو است.

تایوان
اظهارات تهاجمی اخیر توسط مقامات نظامی و سیاسی چین نشان می دهد که دست‌کم برخی در چین معتقدند توازن نظامی به نفع آنها تغییر کرده است. این تصور، قریب به یقین نادرست و خام است.

اوکراین
شرایط در اوکراین پرتنش است. آتش بس شکننده در شرق اوکراین به سبب درگیری میان نیروهای دولتی کیف و نیروهای مورد حمایت روسیه نقض می شود.

مرزهای شرقی ناتو
روابط آمریکا و ترکیه در طول سال گذشته تقریبا به صورت کامل از بین رفته است و به همان میزان نیز آنکارا و مسکو بعد از درگیری های مختصر نظامی سال 2015، به صورت قابل توجهی به هم نزدیک شده اند. 

خلیج (فارس)
مناقشات در خاورمیانه همواره این پتانسیل را دارد که به مناقشات بزرگتری تبدیل شود حتی اگر این پتانسیل در عمل محقق نشود. در شرایطی که جنگ سوریه در حال نزدیک شدن به پایان خود است، رویارویی و تقابل جدید میان ایران و عربستان سعودی در کانون توجه قرار گرفته است. عربستان سعودی هنوز هم تمایل دارد در قبال ایران با عجله اقدام کند و دوست دارد در پشت هر درگیری، نشانی از حضور ایران بیابد. ایران نیز به نوبه خود در حال تقویت نفوذ خود در عراق، سوریه و مناطق دیگر است.


نظرات 1 + ارسال نظر
حسنی شنبه 2 دی 1396 ساعت 23:52 http://fanus121.blogfa.com/

سلام. وقت بخیر.وب خوبی دارین و من دو روز در میان بازدید دارم فقط به روز نیستیم. از مطالب شما استفاده می کنم بی زحمت از نظرات ارزنده خودتون در رابطه با وب من بهره مند کنید اگر علاقه مند به اشتراک گذاری محتوای وبتون باشید.تشکرhttp://fanus121.blogfa.com/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.