سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

انقلاب اسلامی سند عزت مسلمانان ایران و جهان است

1


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 گفت: انقلاب اسلامی سند عزت مسلمانان ایران و جهان است .به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، مراسم جشن دهه فجر قرارگاه عملیاتی لشگر 28 با حضور بیش از 1500 نفر از خانواده های کوی سازمانی امام رضا (ع) در تالار گلستان برگزار شد . 
امیر سرتیپ دوم ابوالفضل برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در این مراسم گفت : انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش بیداری اسلامی در نیمه دوم قرن بیستم، شروع دوره جدیدی از ظهور اسلام با رویکرد سیاسی را برای جهان اسلام نوید داد و پیروزی برجسته ترین حرکت اسلامی در این دوره، سایر حرکت های اسلامی در جهان اسلام را به تکاپو واداشت. انقلاب اسلامی سند عزت مسلمانان ایران و جهان است .
وی افزود: ذکر این نکته ضروری است که میزان تاثیرگذاری انقلاب اسلامی بر همه جوامع اسلامی یکسان و یکنواخت نبوده، بلکه با توجه به اوضاع خاص هر منطقه و نیز قرابت های فکری، فرهنگی و جغرافیایی، درجه تاثیرآن متفاوت بوده است و هر اندازه که ملت ایران در نیل به اهداف انقلابی خود با ملت های دیگر وجه اشتراک داشته اند، به همان نسبت استقبال از این انقلاب گسترده تر بوده است. 
رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشگر 28 نیز در این مراسم گفت : امام آمد و چراغ بادیه ی ظلمت شد، ذلت را به عزت مبدل ساخت و سرها و گردن ها را در مقابل جنایتکاران، همچون قله های رفیع، برافراشته و موازنه ها را در منطقه و در سطح جهان برهم زد.
 حجت الاسلام عبداللهی افزود: امام خمینی(ره) شوکت دروغین و جبروت پوچ جباران را در هم شکست و زمین افتادگان محروم، و لگدمال شدگان مظلوم را به اوج شکوه و شوکت رساند. سیلی اسلام را بر صورت کفر نواخت و با مشت حق، بر دهان باطل کوبید.

 


 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.