سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد؛ چه توافق هسته‌ای بشود، چه نشود

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی بیاناتی تاکید کردند که اسرائیل روز به روز نا امن‌تر خواهد شد.

رهبر انقلاب: امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد؛ چه توافق هسته‌ای بشود، چه توافق هسته‌ای نشودبه گزارش سرزمین من ایران به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان  حمایت از محرومان و مستضعفان عالم که وظیفه شرعی و اسلامی ماست یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه سیاست خارجی است که در قانون اساسی نیز بدان اشاره شده است.

امروز بنا به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روزجهانی قدس نام گرفته است. روزی که در آن خواب از چشمان صهیونیست‌ها به آشفته شده و فریاد "مرگ بر اسرائیل" مردم جهان در سرتاسر جهان می‌پیچد.

سردمداران رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر به هنگام مذاکرات هسته‌ای با ایران در این خیال به سر می‌بردند که چنانچه با ایران توافقنامه‌ای امضاء کنند، آن توافقنامه تضمین کننده‌ی امنیت رژیم صهیونیستی خواهد بود. اما حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه‌الله) طی سخنانی اقتدار آمیز به این نکته اشاره کردند که چه توافق هسته‌ای صورت بگیرد، چه توافق هسته‌ای صورت نگیرد امنیت رژیم صهیونیستی تامین نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.