سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

درخواست کاربران از هموطنان خوزستانی؛ #هوشیار_باشیم

کاربران فضای مجازی با به راه اندازی هشتگ "هوشیار باشیم" در صفحات خود به آشوب‌های اخیر در خرمشهر عکس العمل نشان دادند.

هشتگبه گزارش سرزمین من به نقل از خبرنگاران جوان ؛ سوءاستفاده ضدانقلاب از مشکل آب شُرب هموطنان خوزستانی به‌ویژه در آبادان و خرمشهر، آشوب‌های جزئی را در این شهرها به دنبال داشت. با توجه به مشکل پیش آمده در این ناحیه، عناصر بیگانه و منافقین سعی دارند تا مردم منطقه را تحریک و آنها را تشویق کنند تا علیه نظام اقداماتی انجام دهند.

این اقدامات در حالی انجام می‌گیرد که مسئولان خوزستان قول رسیدگی به وضعیت آب شُرب منطقه را داده‌ و گفته‌اند تا چند روز دیگر آب شیرین در لوله‌های آب جاری خواهد شد. در این میان کاربران فضای مجازی نیز مردم خوزستان را به حفظ آرامش دعوت کرده و از آنها خواسته‌اند همچون همیشه هوشیارانه عمل کنند. در ادامه واکنش برخی کاربران فضای مجازی به قضایای اخیر در استان خوزستان را مشاهده می‌کنید.

هشتگهشتگهشتگهشتگهشتگهشتگهشتگهشتگهشتگهشتگ

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.