سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

ارتش در روزهای سخت همیشه در کنار مردم و نظام سلامت است/استفاده از ظرفیت بی‌بدیل ارتش برای مقابله با کرونا.

 

دکتر سعید نمکی در دیدار با رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان این‌که ارتش در روزهای سخت همیشه در کنار مردم و نظام سلامت است، گفت: در جلسه مشترک مقرر شد؛ ما از ظرفیت‌های بی‌بدیل و بسیار مهم ارتش برای مقابله با کرونا استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی ارتش، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش که در وزارت بهداشت انجام شد، گفت: این جلسه در راستای  بسیج ملی «کرونا را شکست می‌دهیم» انجام شد و امیر دریادار سیاری مواضع ارتش جمهوری اسلامی ایران را در رابطه با همکاری‌های بین بخشی اعلام کردند.

وی افزود: ارتش شریف و بزرگوار جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم و در کنار همکارانمان در نظام سلامت در روزهای سخت بودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  تصریح کرد: قرار شد از ظرفیت های بی‌بدیل و بسیار مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران  در خصوص «ضد عفونی کردن انبوه مراکزی که نیازمند پاکسازی و ضدعفونی هستند»، «کنترل معابر و ورودی‌های شهرها و مراکز مهم»، «بعضی از قرنطینه‌هایی که طبق روال  باید انجام شود» و از همه مهم تر «کمک‌های تیم پزشکی، پرستاری و لجستیکی» ارتش جمهوری اسلامی در نقاطی که ما نیازمند کمک هستیم بهره برداری کنیم.

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.