سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

 
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از روز گذشته برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی، قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در نیروی زمینی ارتش کار خود را شروع کرده و با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: با تمام تجهیزات بهداشتی و جنگ نوینی که در اختیار داریم برای مقابله با این ویروس اقدام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: امروز همزمان در تهران، زنجان، ارومیه، اسلام‌آباد غرب، سنندج و بسیاری از شهرهای استان‌های غربی و شرقی کشور، تجهیزات نیروی زمینی ارتش در قالب یک رزمایش بهداشت محیط، علاوه بر اماکن پادگانی، اقدام به ضدعفونی معابر و اماکن شهری کرده‌اند و این حرکت تا پایان رفع دغدغه و نگرانی مردم شریف ایران ادامه دارد.

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره حضور موثر قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در نیروی زمینی ارتش افزود: در روزهای آینده خبرهای خوبی در خصوص اقدامات قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا  شنیده خواهد شد و این قرارگاه در خدمت تمامی شهروندان عزیز در اقصی نقاط کشور پهناور ایران خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروی انسانی پا در رکاب، تجهیزات و برخی از مواد ضد عفونی کننده و شوینده و هر آنچه که می تواند در نابودی این ویروس به ما کمک کند را در اختیار این قرارگاه قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتش همواره در روزهای سخت در کنار مردم بوده  است و امروز نیز برای مقابله با این ویروس و تحقق شعار «ارتش فدای ملت» تمام توان خود را در این شرایط حساس پای کار می‌آور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.