سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

فرمانده پایگاه هوایی شیراز: بیمارستان شهید دوران برای پذیرش بیماران احتمالی در آماده باش کامل قرار دارد

 
امیر سرتیپ دوم خلبان لشکری گفت: بیمارستان ۶۴ تخت خوابه فوق تخصصی شهید دوران، با تمامی تجهیزات، امکانات و کادر پزشکی مجرب برای مقابله با ویروس کرونا و پذیرش بیماران در آماده باش کامل است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: این پایگاه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن آمادگی کامل دارد.
 وی افزود: ما از تجهیزات و امکانات کافی برای ضدعفونی کردن معابر عمومی و سطح شهر شیرازبرخورداریم و در صورت نیازو درخواست مسئولان شهری، اقدام به پاکسازی و ضدعفونی کردت سطح خیابان ها، مدارس و... خواهیم کرد.
فرمانده پایگاه شهید دوران در ادامه  در خصوص خدمت سربازان در این پایگاه، اذعان کرد: هیچ خطری سربازان عزیز را تهدید نمی‌کند و آموزش‌های لازم را دیده اند، محیط پادگان کاملا تحت کنترل بوده و نظافت و ضدعفونی‌ها در محل اقامت سربازان به صورت روزانه انجام می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در این پایگاه مشاهده نشده است، تصریح کرد: افراد مشکوک به ویروس کرونا پس از بررسی‌های اولیه در بیمارستان شهید دوران با هماهنگی مبادی ذیربط به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) و بقیه‌الله الاعظم (عج)منتقل می‌شوند.
امیر سرتیپ دوم لشکری تصریح کرد: در همان ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود مواد پیشگیری مانند دستکش، ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده این پایگاه اقدام به راه اندازی کارگاه تولید این اقلام کرد؛ به طوری که تمامی نیاز‌های مصرفی به مواد پیشگیری و ضدعفونی کننده در این کارگاه‌ها تولید و عرضه می‌شود، حتی بخشی از تولید مازاد این مراکز جهت استفاده در اختیار عموم قرارگرفته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.