سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند
سرزمین من ایران

سرزمین من ایران

ایران سربلند

هر چه در توان داریم باید برای خدمت به مردم پای کار بیاوریم.

 
جانشین فرمانده فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از بیمارستان سیار و آماده سازی نقاهتگاه ۵۰۰ تختخوابی نیروی زمینی در شهرک پردیسان قم گفت: برایر منویات مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی مبنی بر حضور موثر نیروهای مسلح در پیشگیری و پایش ویروس کرونا،  نیروهای مسلح هر آنچه که در توان دارند را  برای خدمت رسانی به مردم عزیز پای کار خواهند آورد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از بیمارستان سیار این نیرو در قم گفت: نیروهای مسلح در شرایط بحران همیشه در خدمت مردم هستند و در خصوص پیشگیری و پایش ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری فعالیت های مطلوبی را در حوزه کنترل ویروس انجام دادند و تا  شکست این مهمان ناخوانده در خدمت مردم خواهیم بود.
وی با اشاره به رزمایش لبیک یا امام خامنه ای عزیز  در ارتش افزود: این رزمایش با رویکرد پیشگیری و پایش ویروس کرونا برابر اوامر امیر فرمانده محترم کل ارتش و با فرماندهی میدانی امیر فرماندهی محترم نزاجا از دیروز در تهران و سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.
امیر سرتیپ نعمتی تاکید کرد: در این رزمایش ارتش در نظر دارد با برپایی بیمارستان های سیار، گیت ضدعفونی کننده  نفرات و خودرو ها در ورودی و خروجی شهرها، ضد عفونی معابر و خیابان ها، اماکن عمومی و چندین برنامه دیگر در حوزه پیشگیری شیوع بیشتر ویروس کرونا در تمامی استان ها که یگان های ارتش مستقر هستتد اقدامات موثری را  انجام دهد.
وی در جمع کادر درمانی بیمارستان سیار ارتش گفت: امروز نیاز مردم شهر قم به تجهیز  و گسترش  بیمارستان سیار است. از روز های اول شیوع این ویروس بلافاصله نیروی زمینی ارتش بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی را دایر کرد، اما با توجه به مراجعه و همچنین افزایش تخت ها برای نقاهتگاه با درخواست  مسوولین شهری و با دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش ما این نقاهتگاه را به ۵۰۰ تخت افزایش دادیم.
وی ادامه داد: برابر در خواست مسوولین شهری دیگر استان ها این ظرفیت در ارتش و نیروی زمینی هست تا در مناطق مختلف کشور بیمارستان های  سیار و  مجهز  با کادر درمانی محرب را برپا کنیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، کادر درمانی بیمارستان های ارتش و تمامی خدمت رسانان عرصه سلامت در دیگر بیمارستان های کشور  را مبارزان خط مقدم  خواتد و خاطرنشان کرد: امروز شما همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس در خط مقدم مبارزه هستید و انشاءالله که اجر شما نزد خداوند منان بی پاسخ نخواهد ماند.
نظرات 1 + ارسال نظر
379 سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 12:15 http://nazdikeghiam.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.